Från hjärtat -TACK!!!

-Åhhh tack alla underbara läsare...

Alla fina kommentarer jag fått.
WOW vad stort det känns!

Ska berätta lite om projektet.

Jag har två år tidigare gjort kalendrar då med vuxna tjejer i ,och vi
har skänkt pengar till Bröstcancerfonden.

Gjorde ett sabbatsår och vilade upp mig det tar så mycket tid & energi att skapa
en kalender,
Sedan en helg fick jag bara en "idé" jag ska ha revanch jag ska skapa en ny kalender
till de utsatta barnen.
Började samla på mig frivilliga busungar, det var lätt match.
Hade en liten kö så jag fick snällt sätta stopp.

Har 43 underbara barn med mig och deras goa mammor & pappor
som ställer upp för detta.
Vi har företag som sponsrar oss med utlåning av kläder, intriörer mm.
Det är helt sjukt vad bra det går om alla hjälps åt!

Busungarna i kalendern är friska
och vi strävar mot att gemensamt  inbringa så mycket pengar som möjligt till
Barncancerfondens konto.
Vi saknar en sak:

ETT TRYCKERI SOM INTE TAR FÖR MYCKET BETALT !!!!!!!!!!!

snälla om  ni skulle känna någon i denna branch fråga om de kan tänka sig att hjälpa oss
jag har all info om mått, papper mm

Ja det var lite om hur vi jobbar...
Häng med och uppdateras i vårt arbete.

Om ni önska förhandsboka er en kalender så maila era uppgifter så
skriver jag ner de

kram i mängder till alla er i cybervärlden
vad vore vi utan er ! ???

//Marie Schölling

Kommentarer
Postat av: linda

du gör ett kanon jobb marie och jag hoppas du lyckas med ditt projekt ...för du värd detta...tänk att du fick med dig viktors mamma hoppas detta berör många att de inte kan låta bli att köpa kalendern för hennes blogg berörde mig

många kramar Linda

2009-06-09 @ 00:09:24
Postat av: Jessica

Hej Marie,



Jag känner en tjej som äger ett tryckeri i Solna och jag har skickat ett mail till din hotmail om detta.



Ha en skön kväll!

/Jessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0