Nu så.....

WOW !

Nu har vi kommit i repotage i tidningen
www.ut.se

Vi har fått mycket fina ord både via mail & möten på stan
De tycker att vi har gjort en fin sak för de sjuka...

Sofie ( Victors ) superhärliga mamma har
idag ringt och bekräftat att vi får ha hennes lilla Ängel
på vår framsida
För er som inte läst hennes blogg
gå in på
http://denstarkastestjarnan.blogg.se
OBS!!! ta fram näsdukar det behövs !


det är vårt projekt och det VILL !!!! jag
att ni ska förstå !
Jag anser det vara en självklarhet att
jag som frontfigur och ansvarig för projektet
tar kontakten med pressen.
Sedan behöver man ju inte sitta och vända o vrida pressens ord...
Vi ska tänka postivt att de vill göra ett stort repotage om vårt härlig gäng.

" Ingen kan göra allt !
  men alla kan göra något..."


En stolt Buskapten Marie




Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Kan man boka/köpa kalendrar redan nu och isf hur??? Ser fram emot att få ha dina underbara bilder på min vägg :-)

MVH Linda

2009-07-22 @ 20:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0