Utkast: Hej igen... ...

Hej igen...

tack för er som börjar lägga in beställningar på kalendern
100.- och det ända ni behöver göra idag är att skriva namn och
mail skicka till [email protected]

Självklart kan man boka in sig för fotografering hos mig
min starka sida är naturliga kort i utemiljöer.
Ger er alla kort redigerade och klara på cd skivor.
Prislappen är mer än human!

Några undrade vem jag är ?! -Hmmm
svårt att beskriva sig själv men men ...
är född 1966 och bor i Torsbo som ligger strax utanför Gällstad
i Ulricehmans Kommun.
Har min man Roger och vår barn Alexandra 20 , Isabella 17 och Oliver 14 år.
Här bor vi helt underbart i ett hus som i år fyller 100 år.
Jag har alltid varit intresserad av färg & form.

Har arbetat som skol/förskolefotograf i 3 år , det var lite jobbigt att resa
runt i södra Sverige så nu jobbar jag som tryckare på New Wave Sports
där jag bla trycker fotbollslandslagets kläder-nice!

på den lilla fritid jag har så fotograferar jag.
Scrappar och umgås med mina vänner
Jag älskar alla mina underbara vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0